کلمة المفتاح استانداردسازی خدمات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اکبری، جواد ؛ مؤلف : موسوی زاده، سید رضا ؛ سیدی، سید ایمان ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:سفارشی سازیرضایت و وفاداری مشتریاستانداردسازی خدمات
-
2.
كاتب مسؤول : عطریان، نرگس ؛ مؤلف : حقانی، محمد رضا ؛ مهدیخانی، مهری ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 28 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت عملکردیارزش ویژه برندکیفیت فنیاستانداردسازی خدماتسفارشیسازی خدمات