کلمة المفتاح آمیخته بازاریابی سیاسی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ نوری نژاد، جاوید ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی سیاست»تابستان 1400 - شماره 37 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 44 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سیاسیآمیخته بازاریابی سیاسیارزش ویژه برند احزاب سیاسیتعهد رای دهندگانوفاداری رای دهندگان
-
2.
مؤلف : کذباسفروشها، مریم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ آقایی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی سیاست»پاییز 1397 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 43 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:عوامل جمعیت شناختیانتخابات مجلس شورای اسلامیبازاریابی سیاسیآمیخته بازاریابی سیاسیرایدهندگانفرآیند رای دادن