کلمة المفتاح بازاریابی موسیقی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بیگی، محمد ؛ علايی، سوسن ؛ صلح جو، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : قیومی، عباسعلی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»تابستان 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 107 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:موسیقیبازاریابی اینترنتیآمیخته بازاریابی الکترونیکمحصولات موسیقیاییبازاریابی موسیقی
-
2.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ احمدی، مهسا ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای نمایشی و موسیقی»بهار و تابستان 1395، دوره بیست و یکم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 77 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی موسیقیتهیة موسیقیرفتار تهیة موسیقیرفتار مصرفکنندگان موسیقیرفتار مصرفی موسیقی