کلمة المفتاح بازدید مجدد / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حق وردی لو، وحید ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (13 صفحة - من 1013 إلی 1025 )
الکلمات المفتاحية:اصالت برند تبلیغات دهان به دهان خود همخوانی برند بازدید مجدد مشارکت برند
-
2.
كاتب مسؤول : احمدی زاد، ارمان ؛ مؤلف : کفچه، پرویز ؛ پاریاد، فرزانه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:شناساییرضایتتبلیغات شفاهیشخصیت مقصدبازدید مجدد
-
3.
مؤلف : مقدم، شهرزاد ؛ خدائی، علی ؛ سلجوقی، سعید ؛
مجلة:مطالعات جغرافیا، عمران و مدیریت شهری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 1 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:رضایتدریاچه ارومیهبازدید مجددتجربه حسی برندتمایل به توصیه
-
4.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ قنواتی، مهدی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1391- شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 53 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:نام و نشان تجاری مکانینگرش گردشگرانویژگیهای مکانبازدید مجددارزش نام و نشان تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)