کلمة المفتاح برنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامع / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امامی، کاملیا ؛ مؤمنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science (37 صفحة - من 256 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:نظریه زمینهایبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاین
-
2.
مؤلف : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 117 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد کیفیبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاین