کلمة المفتاح دانش علمی / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اوجاق، زهرا ؛
مجلة:پژواک زنان در تاریخ»زمستان 1401 - شماره 8 (11 صفحة - من 115 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:فمینیسمزناندانش علمیخلاقیت.تفکرفمینیستیدانشعلمتفکـرتولید
-
2.
مؤلف : صمدی میارکلائی، حمزه ؛ صمدی میارکلائی، حسین ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»تابستان 1398 - شماره 27 التصنيف ج (Ministry of Science (24 صفحة - من 43 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:حکمتفناوریدانشگاه حکیمانهماموریت جدید دانشگاهدانش علمی
-
3.
مؤلف : قوام صفری، مهدی ؛
مجلة:فلسفه»بهار و تابستان 1393 - سال چهل و دوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 101 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:دانش علمیاپیستمهنوسهکسیسملکهی معرفتیدانش علمی برهان ناپذیراصول نخستینهرمنوتیکگادامرهرمنوتیک فلسفی گادامرفهممعرفتشلایر ماخررورتیمتندور هرمنوتیکیسنت
-
4.
مؤلف : قوام صفری، مهدی ؛
مجلة:فلسفه»پاییز و زمستان 1392، سال چهل و یکم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 29 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:دانش علمیاپیستمهنوسهکسیسملکة معرفتیارسطومعرفتملکهدانشفعلیتعقل
-
5.
مؤلف : سرمدی، محمد رضا ؛ پاک سرشت، محمد جعفر ؛ صفایی مقدم، مسعود ؛ مهرعلیزاده، یدالله ؛
مجلة:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»تابستان 1388، سال دهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 197 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:انسانشناسیمدیریت آموزشیتیلوریسمدانش علمیسازماندهی معقولتیلورمدیرانمدیریتانسانسازماننظریه
-
6.
مؤلف : افتخاری، قاسم ؛ خجسته نیا، حسین ؛
مجلة:سیاست»تابستان 1387 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 45 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:ساختاررونددستور کارنظریهفرآیندمناظرهدانش علمیفرهنگ علمیرشته روابط بین المللروابط بینالمللشناختسیاسینسبیانساننظریه روابط بینالملل
-
7.
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صارمی، محمود ؛ سید دانش، سید یحیی ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1386 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرهبریرضایت مشتریدرگیر شدنمدیریت کیفیت فراگیردانش علمیمدلرضایت مشتریان