کلمة المفتاح رفتار مشتریمدارانه / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سعیدذاکر، سیدمهدی ؛ كاتب مسؤول : ذبیحی، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (14 صفحة - من 2 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتتعهد سازمانیدلبستگی شغلیشهر مشهدرفتار مشتری مدارانه
-
2.
مؤلف : فخری، مریم ؛ كاتب مسؤول : حسین پور، مهدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 175 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتمسئولیت پذیری اجتماعیشهر کرمانشاهرهبری خدمتگزاررفتارمشتری مدارانهکارکنانمسئولیترفتار مشتری مدارانهرهبری خدمت
-
3.
كاتب مسؤول : مرادی، مرتضی ؛ مؤلف : سوری، شیوا ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1396 - شماره 24 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 25 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیتوانمندسازی روانشناختیتوانمندسازی سازمانیرفتار مشتریمدارانه