کلمة المفتاح مدیریت رفتار مصرفکننده / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بسکابادی، حسین ؛ راستی، علی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (17 صفحة - من 158 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ﻧﺎم ﺗﺠﺎري آﻣﯿﺰه ﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺎزي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه
-
2.
كاتب مسؤول : عباسی، عباس ؛ مؤلف : حاتمی، لیلا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 107 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت رفتار مصرفکنندهتصمیم گیری مصرف کنندهکوید 19