کلمة المفتاح نیازهای مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاهری، علی شیر ؛ جلوداری، اکبر ؛ جلوداری، صالح ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 23 (12 صفحة - من 111 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:استان فارسمدیریت کیفیت جامععملکرد سازماننیازهای مشتریمدیریت کیفیت جامع نرممدیریت کیفیت جامع سختTQMمدیریـت کیفیـت
-
2.
مؤلف : نهاوندی، بیژن ؛ آذر، عادل ؛ مقبل باعرض، عباس ؛ جعفری نژاد، نوید ؛ فرهی، رضا ؛
مجلة:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 221 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیخانه کیفیتفرآیند تحلیل شبکهایبسط عملکرد کیفیتنیازمندیهای طراحینیازهای مشتری