کلمة المفتاح نیّت های رفتاری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بخشایش، ریحانه السادات ؛ کاظمی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمد شفیعی، مجید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رضایت گردشگرتبلیغات دهانبهدهانقصد بازدید مجددنیتهای رفتاریهویتیابی برند مقصدکیفیت برند مقصد
-
2.
كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛ مؤلف : رجوعی، مرتضی ؛ کاظمی زنجانی، مژده ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1400 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاننیتهای رفتاریپشیمانی از خریدهویت برند مبتنی بر مشتری
-
3.
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ صانعیان، زهرا السادات ؛ منتي، ناهيد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 241 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:نگرشدرگیری ذهنیکالای ایرانینیتهای رفتاریمصرفمصرفکنندهریسکدرگیری ذهنی مصرفکنندهپژوهش
-
4.
مؤلف : شاهین، آرش ؛ علامه، سیّد محسن ؛ اسدی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:درگیری ذهنیرضایت گردشگرتناسب خودتجربه گردشگرنیّت های رفتاری