کلمة المفتاح ورود به بازارهای خارجی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آقائی، اسماعیل ؛ علیاحمدی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : ذاکری، امیر ؛
مجلة:سیاست علم و فناوری»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:صادراتمرکز رشدورود به بازارهای خارجیدانشبنیانبینالمللیشدن
-
2.
كاتب مسؤول : میرواحدی، سیدسعید ؛ مؤلف : پیرا، داود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 992 إلی 1013 )
الکلمات المفتاحية:بیناﻟﻤﻠﻠﻲ ﺳﺎزیورود ﺑﻪ ﺑﺎزارهای ﺧﺎرﺟﻲهدفﮔﺮاﻳﻲاﻣﻜﺎن ﮔﺮاﻳﻲکارآفرینانصادراتمنطقعدم قطعیتبـه
-
3.
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 1014 إلی 1061 )
الکلمات المفتاحية:بین المللی سازیورود به بازارهای خارجیامکان گراییهدف گرایی .کارآفرینانصادراتمنطقعدم قطعیتبـه
-
4.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ داد گران، سید محمد ؛ سلطانی فر، محمد ؛ ابری، انسیه ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1391 - شماره 80 ISC (28 صفحة - من 105 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنتجارت بینالمللیموسسات سینماییورود به بازارهای خارجیرقابت پذیری بین¬المللی