کلمة المفتاح کمک مشتریان به هم / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : زارع خور میزی، علیرضا ؛ مؤلف : کردی، مراد ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (14 صفحة - من 194 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:بعد اقتصادیتصویر شرکتبعد حقوقیارائه توصیه توسط مشتریانکمک مشتریان به همدادن بازخورد توسط مشتریانبعد اخلاقی و بعد بشردوستانهرابطه بلندمدت مشتری با شرکت
-
2.
كاتب مسؤول : زارع خور میزی، علیرضا ؛ مؤلف : کردی، مراد ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1400 - شماره 9 (14 صفحة - من 86 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:حقوقیبعد اقتصادیتصویر شرکتاخلاقی و بشردوستانهارائه توصیه توسط مشتریانکمک مشتریان به همدادن بازخورد توسط مشتریانارتباط بلندمدت مشتری