کلمة المفتاح کیفیت خدمات داخلی / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ملایی، قدسی ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 27 (10 صفحة - من 116 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شغلیکیفیت خدمات داخلیرفتار نوآورانهکارکناننوآوری
-
2.
مؤلف : اسمعیلی، محسن ؛ افشاری، مصطفی ؛ رسولی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1396 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 81 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیمعادلات ساختاریکیفیت خدمات داخلیرضایت کارکنانرضایت شغلی کارکنانپرسشنامهپژوهش
-
3.
مؤلف : هادوی، سیده فریده ؛ نظری، شهرام ؛ ساعت چیان، وحید ؛ كاتب مسؤول : عزیزی، بهادر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1395 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (9 صفحة - من 89 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیرضایت شغلیتعهد سازمانیکیفیت خدمات داخلی
-
4.
مؤلف : پیرو، سعید ؛ بردبار، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1394 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات داخلیماتریس کنترل عملکردشاخص رضایت کارمندمشتریان داخلیرضایت
-
5.
مؤلف : دوستی، راضیه ؛ بحرالعلوم، حسن ؛ حسینینیا، سیدرضا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»بهار 1394 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 209 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازی روانشناختیکیفیت خدمات داخلیبازاریابی داخلی و رضایت شغلی
-
6.
مؤلف : مهدیان، شکیبا ؛ امینی، امیر مظفر ؛ یوسفی، علی ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»بهار 1394 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالکیفیت خدمات داخلیرضایت مندیاستان چهارمحال و بختیاریشرکت های تعاونی تولید روستایی
-
7.
مؤلف : پیرو، سعید ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1393، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات داخلیماتریس کنترل عملکردمشتریان داخلینظریه مجموعه های رافبهبودسازمان
-
8.
مؤلف : فنبرپور نصرتی، امیر ؛ ساعت چیان، وحید ؛ پورسلطانی زرندی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1391 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 91 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیکیفیت خدمات داخلیفدراسیونانگیزه یادگیری
-
9.
مؤلف : ساعت چیان، وحید ؛ قنبرپور نصرتی، امیر ؛ رسولی، سیدمهدی ؛ پورسلطانی زرندی، حسین ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 135 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیرفتار سازمانیتعهد سازمانیکیفیت خدمات داخلیسازمان های ورزشی
-
10.
مؤلف : امیری، مقصود ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ اکرام نصرتیان، نسیم ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان 1387 - شماره 81 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 3 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات خارجیکیفیت خدمات داخلیبازاریابی درونیمشتریان داخلی و خارجیکیفیت خدماتکارکنانمشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)