کلمة المفتاح cognitive and metacognitive learning strategies / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة آموزش و ارزشیابی 1
-
1.
كاتب مسؤول : سلیمانی، مجید ؛ مؤلف : عباسی، محمد ؛ سارانی، هادی ؛ آخوندزاده آرانی، علی ؛ افشارپور، سمیه ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف: A+/ISC (17 صفحة - من 160 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری خودراهبرخودناتوانسازی تحصیلیراهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیریراهبردهای شناختی و فراشناختیدانشآموزان