کلمة المفتاح K- Means algorithm / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة بررسی های بازرگانی 1
-
1.
مؤلف : حریفی، رخساره ؛ مظفری، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : نعیمی صدیق، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1401- شماره 114 التصنيف: ب/ISC (20 صفحة - من 135 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:خوشهبندی مشتریانتحلیل RFMmeansمشتریان سازمان بنادر و دریانوردیالگوریتم Kالگوریتم SOMداده کاوی
کلمات المفتاح ذات الصلة
Data miningClusteringخوشه بندیدادهکاویRFM modelRFMCustomer relationship managementLoyaltyالگوریتم c-means فازیخوشهبندی نرمافزارخوشهبندی مشتریانtimeدقتپولشوییself-purificationفراداده پی. بی. کورپایگاه ایرانداکارزش طول عمر مشتریانEuclidean Distance Function Criterionتحلیل RFMInsuranceCustomer Relationship Management (CRM)
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)