کلمة المفتاح reading / (151 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : گل پور، لیلا ؛ نوریانی، ندا ؛ كاتب مسؤول : عقبی، زهرا ؛
مجلة:مطالعات آموزش زبان فارسی»پاییز و زمستان 1401- شماره 12 (18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:زبان دومنوشتنخواندنالفباغیرفارسیزبانان
-
22.
مؤلف : آقازیارتی، علی ؛ كاتب مسؤول : نجاتی، وحید ؛
مجلة:سنجش و پژوهش در مشاوره کاربردی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 13 (9 صفحة - من 55 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:خواندناوتیسم عملکرد بالامشکلات خواندن
-
23.
مؤلف : Gholamiyan Arefi، Mohadese ؛ Ezazi، Leila ؛ Balouchian، Ghazaleh ؛ Dabirian، Mohaddeseh ؛ Heidarian Miri، Hamid ؛ Rezaei، Moones ؛ Safaeyan، Sediqe ؛ Ghaemi، Hamideh ؛ كاتب مسؤول : Sobhani-Rad، Davood ؛
مجلة:Iranian Rehabilitation Journal»September 2022, Volume 20 - Number 3 (10 صفحة - من 415 إلی 424 )
الکلمات المفتاحية:readingMashhadpreschool childrenscreeningprimary school studentsSpeech and languagedisorders
-
24.
مؤلف : خدری، حسین ؛
مجلة:سخن جامعه»تابستان 1401، سال یازدهم - شماره 22 (18 صفحة - من 26 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:ترتیلروش صحیح قرائتانتقال مفاهیم
-
25.
مؤلف : Maatooghian Nezhad، Abdol Hasan ؛
مجلة:new advances in English Language Teaching and Applied Linguistics»Summer and Autumn 2022 - Number 8 (12 صفحة - من 1002 إلی 1013 )
الکلمات المفتاحية:VocabularyreadingTitle Selectionpost-reading task
-
26.
مؤلف : فلاح تفتی، سمیه ؛ میرزاخانی میانجی، سعیده ؛ فلاح تفتی، محدثه ؛ راد پرور، فرزانه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (20 صفحة - من 1218 إلی 1237 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزاننوشتنخواندناختلالات یاد گیریاختلالکودکاناختلال یادگیریاختلال خواندنخواندن و نوشتنخط
-
27.
كاتب مسؤول : کوهی رستمی، منصور ؛ مؤلف : جهانی فر، مجتبی ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»تابستان 1401 - شمااره 109 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 207 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:پرسشنامهخواندننگرش نسبت به خواندنخواندن تحصیلیایساکسونبرازششاخص
-
28.
مؤلف : Riazi Ahmadsaraei، Maryam ؛ كاتب مسؤول : Pourhosein Gilakjani، Abbas ؛
مجلة:Research in English Language Pedagogy»Summer 2022 - Number 21 التصنيف A+ (Azad University/ISC (20 صفحة - من 517 إلی 536 )
الکلمات المفتاحية:EFLreading comprehensionreadingTask-Based Language Teachingintermediate learners
-
29.
مؤلف : رضایی هنجنی، محمدرضا ؛ کاظمی دستجردی، مهدی ؛ طاهایی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : علیزاده، حمید ؛
مجلة:علوم روانشناختی»بهار (خرداد) 1401 - شماره 111 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 479 إلی 490 )
الکلمات المفتاحية:خواندناملاادراک شنیداریپردازش شنیداری مرکزی
-
30.
مؤلف : Angélica María Loor Vélez ؛ María Rodríguez Gámez ؛ María Elena Moya Martínez ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (13 صفحة - من 4632 إلی 4644 )
الکلمات المفتاحية:learningStrategieseducationreadingSkill
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (37 مقالة)
- علمی-پژوهشی (28 مقالة)
- الف (18 مقالة)
- بین المللی (6 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)