کلمة المفتاح working memory educational program / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عسگری، شکوفه ؛ امینی منش، سجاد ؛ بردیده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : مظفری، محمد ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»تابستان 1403، دوره پانزدهم - شماره 2 التصنيف: ب/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:درمان فراتشخیصی یکپارچهتعامل والد- کودکبرنامه آموزشی حافظه فعال
-
2.
مؤلف : ناجی، الهام سادات ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ حجازی موغاری، الهه ؛ اژه ای، جواد ؛ كاتب مسؤول : حسن زاده، سعید ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی بالینی»تابستان 1398 - شماره 35 التصنيف: ب/ISC (22 صفحة - من 173 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:حافظه فعال دیدارینارساخوانیبرنامه آموزشی حافظه فعالحافظه فعال شنیداریحافظه فعالنارساخوانکودکانآزمونخواندن
| مجلة (عدد المقال) |
|---|
| مجلة توانمند سازی کودکان استثنایی 1 |
| مجلة مطالعات روانشناسی بالینی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
برنامه آموزشی حافظه فعالAuditory Working Memorydyslexiaparent-child interactionsReading disabilityUnified transdiagnostic therapyVisual working memoryتعامل والد-کودکحافظه فعال دیداریحافظه فعال شنيداریدرمان فراتشخیصی یکپارچهنارساخوانی
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)