Skip to main content

تاریخچه رتبه بندی

هذه المجلة بدءا من تاريخ 1432/07/21 إلی 1438/06/21 لها تصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science).
ISC
نمایه شده پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

میزات المجلة

تنظيم موضوعي
علوم تربیتی
الناشر
دانشگاه اصفهان
الاسم الإنجليزي
New approaches to learning
رمز ISSN
2423-6780
e-ISSN
2476-3608
مقطع
وزیری
فترة النشر
دوفصلنامه
تابع إلی
دانشگاه علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان
الهاتف
37933195(031)
عنوان الويب
https://nea.ui.ac.ir
صاحب الامتياز
دانشگاه اصفهان
مدير التحرير
دکتر رضا هویدا
رئيس التحرير
دکتر احمدرضا نصر
مجلس التحرير
دکتر محمود مهر محمدی؛ دکتر احمد شعبانی؛ دکتر محمدرضا عابدی؛ دکتر رحمت اله مرزوقی؛ دکتر حسن ملکی؛ دکتر حمید طاهرنشاط دوست؛ دکتر حسین مولوی
البريد الإلکتروني
EduJournal@res.ui.ac.ir
عنوان
اصفهان، خیابان هزارجریب، دانشگاه اصفهان، ساختمان کتابخانه مرکزی، معاونت پژوهش و فناوری، اداره چاپ، انتشارات و نشریات
محل نشر
اصفهان
تأريخ التسجيل في الموقع
1434/09/10