بهار 1391 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : غلام علی لواسانی، مسعود ؛ حجازی، الهه ؛ خضری آذر، هیمن ؛
(22 صفحة - من 7 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیاهداف پیشرفتارزش تکلیفپیشرفت ریاضیدرگیری شناختیپیشرفتعملکردمدلدانشآموزان
-
مؤلف : استوار، نگار ؛ غلام آزاد، سهیلا ؛ مصر آبادی، جواد ؛
(22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختپیشرفت تحصیلیآموزش مشارکتیتقسیم بندی به گروه های پیشرفتعاطفه تحصیلیفراشناختیدانشآموزانآموزشآزمونیادگیری درس ریاضینمراتیادگیری مشارکتیپژوهش
-
مؤلف : بدری، رحیم ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ واحدی، شهرام ؛
(20 صفحة - من 51 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مبتنی بر شخصجهت گیری های انگیزشیتنظیم بیرونیدرون فکنی شدههمانندسازی شدهانگیزشفراشناختیدانشآموزاندانشجهتگیریپژوهشانگیزش درونیانگیزش درونی و بیرونی
-
مؤلف : محمدی، مهدی ؛ ترک زاده، جعفر ؛ باقری، امین ؛ امیری، خالد ؛ آزادی، احمد ؛
(18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:معلماناینترنتفرهنگ مدرسهسازگاری نوآورانهیادگیری فناوری اطلاعات و ارتباطاتفناوری اطلاعات و ارتباطات
-
مؤلف : دانای طوسی، مریم ؛ بازیار، مهدی ؛
(24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:دوره ابتداییگوش دادنمهارت های زبانیبرنامه درسی زبان فارسیراهنمای برنامۀ درسی زبان فارسیآموزشبرنامۀ درسی زبان ملیبرنامۀ درسی زباناطلاعات
-
مؤلف : صفایی، سعید ؛ هدیه محبت، موحد ؛
(24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:هرمنوتیکهرمنوتیک فلسفیبرنامه درسیچرخه هرمنوتیکامتزاج افق هافهممتنگادامرتفسیرمعلمفهم متن
-
مؤلف : نصیری، بهاره ؛ عقیلی، سید وحید ؛
(26 صفحة - من 137 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیژاپنکاناداسواد رسانه ایآموزش سواد رسانه ایرسانهایسواداطلاعاتآموزش