زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیکیفیت فرآیندی خدماتحس گری بازارکیفیت خدمات ادراک شدهکیفیت فنی خدمات
-
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
(16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید
-
مؤلف : پورعزت، علی اصغر ؛ قلی پور، آرین ؛ باقری، مصباح الهدی ؛ نداف، مهدی ؛
(20 صفحة - من 35 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:حاکمیت جهانیارتباطات جهانیرقابت جهانیرفتار خطمشیگذارانخط مشیگذاری تجاری
-
مؤلف : تقوی فرد، محمد تقی ؛ نعمت، مسرت ؛ صنیعی منفرد، محمد علی ؛
(20 صفحة - من 55 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:روش حداقل مربعات جزئیشاخص خرید مجددمدل های رضایتمندی مشتریمدل رفتار خرید مجدد مشتری
-
مؤلف : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ الهیاری، اشکان ؛
(18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:عناصر معنا بخش برندمدیریت استراتژیک برندمعنای برندارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتریشناخت برند
-
مؤلف : رستگار، عباس علی ؛ آقامحمدی، زهره ؛
(22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکیمفید بودنمدل پذیرش تکنولوژیکیفیت ارتباط اینترنتیسهولت استفاده
-
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ قره چه، منیژه ؛ ستار، وحید ؛
(12 صفحة - من 115 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:بازارگرایینوآوری سازمانیعملکرد برندیادگیری مبتنی بر بازارقابلیت های بازاریابی
-
مؤلف : نظری، محسن ؛ قادری عابد، امیرحسین ؛
(15 صفحة - من 127 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهاقتصاد در حال گذارعوامل موثر بر خرید ناگهانی