تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : آبدارزاده، پدرام ؛ صفرزاده، حسین ؛ فتوت، بنفشه ؛
(20 صفحة - من 253 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیمدیریت راهبردیبرنامه ریزی راهبردیعوامل تعاملیعوامل عمومیبرنامه ریزی راهبردی موفقکارکنانسازمانمدلمدیرانپژوهش
-
مؤلف : ابراهیمی، سید بابک ؛ کتاییان، حمید ؛ رحیمی، حسام ؛
(22 صفحة - من 273 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:تاپسیس فازینشان تجاریبرند مقلدکالای مصرفیمقلدفازیبرنـدمشتریمشتریانروش دلفی فازیکالاهای مصرفیپژوهشپرسشنامه
-
مؤلف : استیری، مهرداد ؛ دیواندری، علی ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
(20 صفحة - من 295 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبانک ملتبخش ها و سیستم های هماهنگپاسخ هوشمندرفتـار هوشمندبانکبازاراطلاعاتکارکنانشناسایی
-
مؤلف : ایمانی، صاحب ؛ گسکری، ریحانه ؛ قیتانی، البرزط ؛
(24 صفحة - من 315 إلی 338 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کارکناننوآوری سازمانیبازاریابی داخلینفت و گاز آغاجاریعملکـردسـازمان
-
مؤلف : بازرگانی، عباس ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ احسانی مقدم، ندا ؛ شعبانی، مرجان ؛
(24 صفحة - من 339 إلی 362 )
الکلمات المفتاحية:مدل پارادایمیاندازهگیری منابع انسانیزنجیرة ارزش منابع انسانیمطالعـة چندموردیاندازهگیری منابع انسانیمنـابع انسـانیانـدازه گیـری منـابع انسـانیکارکنانمدیرانسازمان
-
مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛
(18 صفحة - من 363 إلی 380 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتمایلات رفتاریهیجان مثبت مشتریهیجان بروزیافته کارکنانمحیط فیزیکی خـدمات و محـیط اجتمـاعی خدماتمشتریهیجانمحیطخدماتمشتریان
-
مؤلف : تقی زاده یزدی، محمدرضا ؛ باقری، فاطمه ؛ دهقان، علیرضا ؛ عبدی، ناصر ؛
(26 صفحة - من 381 إلی 406 )
الکلمات المفتاحية:بازار هدفتصمیم گیری چندشاخصهفرایند تحلیل سلسله مراتبی فازیبازاریابی گردشگریروش شـباهت بـه گزینة ایدهآل فازیگردشگریشاخصفازیAHPFAHP
-
مؤلف : خانلری، امیر ؛ دعایی اسکویی، مهشادالسادات ؛
(20 صفحة - من 407 إلی 426 )
الکلمات المفتاحية:قیمتسرمایة اجتماعیارزش پیشنهاد بازگشتتمایل به بازگشت مشتریان از دسـت رفتـهمزیت های خدماتمشتریمشتریانتمایـل بـه بازگشـت مشـتریانتمایل به بازگشت مشتریانبیمهمشـتریمشـتریان
-
مؤلف : صادق، محمدهادی ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
(18 صفحة - من 427 إلی 444 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مصرفرفتار مصرفکنندگانموفقیت سازماناینترنت پرسرعتویژگی های مشتریانکاربرانمصرفرفتار مصرفمشتریانپژوهش
-
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
(18 صفحة - من 445 إلی 462 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژة برندتعمیم نام تجاریشخصیت نامتجارینگرش مصرفکنندهنام تجاریمصرفکنندهتداعیهای نام تجاریرفتار مصرفکننده
-
مؤلف : گروسی مختار زاده، نیما ؛ زمانی، محمود ؛
(22 صفحة - من 463 إلی 484 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمدلسازی معادلات ساختارینوآوری فناورانهبنگاههای داروسازینوآوری مدیریتنوآوریعملکرد بنگاهبازارنـوآوری
-
مؤلف : نیک رفتار، طیبه ؛ طالبی، کامبیز ؛ سعیدی آرانی، فاطمه ؛
(16 صفحة - من 485 إلی 500 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نساجیعملکرد نواورینواوری بازاریابینواوری سازمانینوآوریعملکردعملکـردنوآوری بازار
-
مؤلف : ودیعی نوقانی، علی ؛ آقا زاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛
(13 صفحة - من 501 إلی 513 )
الکلمات المفتاحية:فروش حضوریترفیع فروشروشهای پیشبرد فروشبیمة مسئولیتبیمهشرکت سهامی بیمة ایراناطلاعات