زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : احمدی، پرویز ؛ آذر، عادل ؛ صمصامی، فردیس ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای عصبیبخشبندی بازارنقشههای خودسازماندهالگوریتم K- میانگینبازار دارو
-
مؤلف : تاجزاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛ مرتعی قره بلاغ، رضا ؛
(20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رفتار اثرگذار آرمانیرفتار انگیزش الهامیرفتار تحریک عقلاییرفتار فروشندهرفتار فروش هوشمند.رفتار ملاحظات فردیعملکرد فروشنده
-
مؤلف : حسنقلی پور، حکیمه ؛ قلیپور، آرین ؛ قاضی محله، مهدی محمدی ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛
(20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تجاریسازی دانشنظریه داده بنیاددفاتر انتقال فناوریشرکتهای انشعابی(دانشگاهی)
-
مؤلف : حسینی رباط، سیده منصوره ؛
(22 صفحة - من 61 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازار محوریبازار صادراتروابط بازرگانی بینالملل
-
مؤلف : دیواندری، علی ؛ ترکاشوند، گلناز ؛
(14 صفحة - من 83 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانشرکت خدمات انفورماتیککیفیت خدمات پس از فروش
-
مؤلف : زارعی متین، حسن ؛ جام پر از می، مونا ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ بیریایی، هانیه سادات ؛
(16 صفحة - من 97 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:کارت امتیازی متوازنعملکرد سازمانیاستراتژی کسب وکارگرایش استراتژیک
-
مؤلف : فیض، داود ؛ سلحشور، اکبر ؛
(22 صفحة - من 113 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهنسبت طلاییبستهبندیجنبهی روانی بستهبندی
-
مؤلف : ملاحسینی، علی ؛ میرزایی، غلامرضا علی ؛
(12 صفحة - من 135 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ارزش دریافت شدهاستراتژی بخشبندی بازاربخشبندی بازارگروههای تولیدی ایران خودرو و سایپا
-
مؤلف : نظری، محسن ؛ طباطبائی کلجاهی، سید وحید ؛ محمودیان، امید ؛
(18 صفحة - من 147 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریقیمتگذاری ارزش محورقیمتگذاری بستهایقیمتگذاری تبعیض قیمتقیمتگذاری دو جزئی
-
مؤلف : سیدهاشمی، محمد ؛ ممدوحی، امیررضا ؛
(22 صفحة - من 165 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیتحلیل خوشهای سلسلهمراتبیموانع اجرای استراتژی