تابستان 1395 - شماره 6
-
مؤلف : گودرزی، معصومه ؛ غیاثوند، علیرضا ؛
(14 صفحة - من 29 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تلاطم بازدهویلکا کسون و مدل لوجیت و پروبیت بایتریلوجیتمدلبورس اوراق بهادار تهران
-
مؤلف : کامل رحیمی، حامد ؛ حیدری، محمد ؛ صالحی صدر، صفیه ؛
(16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارهای کوچکجهت گیری استراتژیک فعالمهارت های کارافرینی صنعت فرشمهارت های فرآیندیمهارت های ارتباطکارآفرینیمهارتکسب کارهای کوچک و متوسط
-
مؤلف : علائی، آناهیتا ؛ مالکی، مجتبی ؛
(23 صفحة - من 59 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکرضایت مشتریانتصویر برندبانک پارسیانبانکمشتریرضایتمندی مشتریانرضایتمندی مشتریخدماترضایتاطلاعات
-
مؤلف : کامیابی، یحیی ؛ رمضانی، جواد ؛
(18 صفحة - من 82 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه گذاریسودآوریبازده مورد انتظار سهامقیمت گذاری داراییمدلبازدهسهامسودبازارمدل قیمتگذاری داراییمدل سه عاملیآزمون
-
مؤلف : عابدینی، سحر ؛
(21 صفحة - من 113 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیعملکرد تیمیرهبری تحول گراملاحظات فردیتحریک ذهنی رهبرانگیزش روحی و نفود آرمانیکارکنانرضایت شغلی کارکنانسازمان
-
مؤلف : رمضانی، جواد ؛ طاهری، مهسا ؛
(29 صفحة - من 134 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه فکریسرمایه سازمانیچسبندگی هزینه اداریتوزیع و فروشچسبندگی هزینههاهزینههامدیران
-
مؤلف : امیری، علی ؛ روان پاک نودژ، حمید ؛ حسینی، سیدقاسم ؛
(16 صفحة - من 163 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:محافظه کاریحسابداریکیفیت اطلاعاتاطلاعاتکیفیت اطلاعات حسابداریسود
-
مؤلف : خرمی، قاسم ؛
(13 صفحة - من 179 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:پاسخ گوییحسابرسی عملیاتیبودجه ریزی عملیاتیبودجهحسابرسی عملیاتیحسابرسانمدیراناطلاعاتعملکرد
-
مؤلف : برخورداری، علی ؛ منقی یگانه، امیرحسین ؛ بخشی شایق، محمد ؛ اسمعیلی، محمد ؛
(24 صفحة - من 206 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرضایت الکترونیکسایت دیجی کالااطلاعاترضایت مشتری