زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ خانلری، امیر ؛ اکبرپور، هاله ؛
(22 صفحة - من 761 إلی 782 )
الکلمات المفتاحية:هتلارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژهعملکرد مالی و غیرمالیارزش ویژه ارتباطمشتریپارسیانعملکرد
-
مؤلف : ابراهیم ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ رفیعی رشت آبادی، فاطمه ؛
(22 صفحة - من 783 إلی 804 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برنددلبستگی به برندبازاریابی تجربیمشتریاعتماددلبستگیتعهدوفاداری مشتری بـه برنـدوفاداریمدل
-
مؤلف : اسدزاده، عبداله ؛ رحمان سرشت، حسین ؛
(18 صفحة - من 805 إلی 822 )
الکلمات المفتاحية:هوش رقابتیبنگاه مادرشرکت هولدینگهوش مادریهوشمندی بنگاه مادرهوشمادرهولدینگاطلاعاتکسب و کارهامحیطکسب و کارهای تابعهشناسایی
-
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ شریفی، سید مهدی ؛ انصاری، نفیسه ؛
(18 صفحة - من 823 إلی 840 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتخلاقیتآگهی های تبلیغاتی تلویزیونیمدل چهارگانه استالفوت و یویوآگهیمدلپژوهش
-
مؤلف : بهنامیان، جواد ؛ عسگری، راضیه ؛
(24 صفحة - من 841 إلی 864 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویبخش بندی مشتریانالگوریتم های فراابتکاری چندهدفهمشتریمشتریانالگوریتمبخشبندیمشـتریارزش عمر مشتریمشـتریانسود
-
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ صالحی، علی ؛
(16 صفحة - من 865 إلی 880 )
الکلمات المفتاحية:بررسی مشکلات و موانع توسعه صنعت گردشگری در شهرگردشگریپژوهشصـنعت گردشـگری
-
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
(20 صفحة - من 881 إلی 900 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتبلیغات موبایلیادراک از خلاقیت تبلیغاتواکنش رفتاریتبلیغاتپیاممصرفکنندگان
-
مؤلف : مانیان، امیر ؛ رونقی، محمدحسین ؛
(20 صفحة - من 901 إلی 920 )
الکلمات المفتاحية:پیاده سازیبازاریابی اینترنتیآنتروپی شانونفراترکیببازاربازارفناوری اطلاعاتفناوری اطلاعات
-
مؤلف : میرزایی، روزبه ؛ نصیری، حکیمه ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛
(20 صفحة - من 921 إلی 940 )
الکلمات المفتاحية:ایرانانتخاب مقصدعوامل کششی و رانشیگردشگران اروپاییانگیزه های گردشگریگردشگرانسفرمقصدسـفر
-
مؤلف : نادری بنی، محمود ؛ ادیب زاده، مرضیه ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
(26 صفحة - من 941 إلی 966 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخرید الکترونیکیاعتماد مصرف کنندهنوآوری خدماتنوآوری محصولاتقصد خرید الکترونیکینوآوریوبسایتخریـداعتمادمدل
-
مؤلف : نظری، محسن ؛ اشکانی، مهدی ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛
(18 صفحة - من 967 إلی 984 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقیمت گذاریتمایل به پرداختانصاف قیمتیادراکمشتریانقیمـت
-
مؤلف : نیکبخت، محمد جواد ؛ مشبکی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
(20 صفحة - من 985 إلی 1004 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنیآنی گرایی در رفتار خریدارعوامل درون فروشگاهیخریدارخریـد