تابستان 1396 - شماره 52 التصنيف A+ (Azad University)
-
نقش هدفهای پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی: با واسطهگری انتظار پیامد و یادگیری خودنظمجو
مؤلف : جمالی، مرضیه ؛ کیامنش، علیرضا ؛
(12 صفحة - من 339 إلی 350 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیفرسودگی تحصیلیهدفهای پیشرفتیادگیری خودنظمجوانتظار پیامد
-
مؤلف : کاظمی، رویا ؛ زهرایی، شقایق ؛ دهشیری، غلامرضا ؛
(14 صفحة - من 351 إلی 364 )
الکلمات المفتاحية:چاقیعادتهای غذاییسبکهای دلبستگیسالهای اولیه زندگی
-
مؤلف : عابد، نازنین ؛ پاکدامن، شهلا ؛ مظاهری، محمدعلی ؛ حیدری، محمود ؛ طهماسیان، کارینه ؛
(9 صفحة - من 365 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی روانشناختیارتباط مادر-کودکبسته آموزشی گوش دادن احترامآمیز به کودکان
-
مؤلف : وزیری، شهرام ؛ لطفی-عظیمی، افسانه ؛
(8 صفحة - من 375 إلی 382 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای مقابلهدردمعنای زندگیحمایت اجتماعی ادراکشده
-
مؤلف : چگینی، طوبی ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ حجازی، الهه ؛
(11 صفحة - من 383 إلی 393 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش درونیتابآوری تحصیلیادراک سبکهای والدگری
-
مؤلف : سام دلیری، سرور ؛ پناغی، لیلی ؛ مختارنیا، ایرج ؛ سید موسوی، پریسا سادات ؛
(12 صفحة - من 395 إلی 406 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانویژگیهای روانسنجیسیاهه خودنظمجویی
-
مؤلف : کریمیفر، مسعود ؛
(14 صفحة - من 407 إلی 420 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابزنانکیفیت زندگیمدل گروسنظمجویی هیجان
-
مؤلف : بدری گرگری، رحیم ؛ واحدی، شهرام ؛ ادیب، یوسف ؛ شفیعی سورک، سینا ؛
(11 صفحة - من 421 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:سخنرانییادگیری مبتنی بر مسئلههیجانهای پیشرفت تحصیلی
-
مؤلف : بشارت، محمدعلی ؛
(3 صفحة - من 433 إلی 435 )