بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ حسنقلیپور یاسوری، طهمورث ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ روحانی، امیررضا ؛
(30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:بینالمللی شدنصنعت برقبنگاهنوعشناسیرفتار صادراتیصنعت برق ایرانبازارصـادرات
-
مؤلف : اسماعیل پور، رضا ؛ قاسم نژاد، میثم ؛
(18 صفحة - من 31 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیصنعت بیمهبازاریابی اجتماعینظریه دادهبنیادخلق ارزش مشترکبیمهرانندگیپژوهشپلیس راهوربـارفتاریتصادفات
-
مؤلف : بخشی زاده برج، کبری ؛ حاجی جعفر، علی ؛ نصیری، حامد ؛
(24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژیفروشگاه اینترنتینقشه ذهنیزیمتبازرگانی الکترونیکاینترنتیفروشگاهمشتریانتجارت الکترونیکبـه
-
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ جمالیه بسطامی، بهتاش ؛
(24 صفحة - من 73 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی پویادنبالهروش بخشبندیمعیار بخشبندیمولفههای اساسیدادههای پانلیبنزینبازارواردات بنزینبخشبندی بازارالگوریتممدل
-
مؤلف : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛
(24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیشبکههای اجتماعیاعتماد الکترونیکتجارت اجتماعیقصد خرید اجتماعیاجتماعیاطلاعاتتجارت الکترونیکاعتمادوبسایتتعهد
-
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بهیار، پدرام ؛
(24 صفحة - من 121 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیتمایلرفتار مشارکتیهنجارهای ذهنیهنجارهای گروهیاجتماعیجوامع مجازیکاربرپژوهشتأثیربـه
-
مؤلف : سیف، یاسر ؛ محمدزمانی، محمدرضا ؛ شجاعی، یاسر ؛ مقدم، رضا ؛
(20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهمدلسازی معادلات ساختاریقابلیتهای بازاریابیعملکرد کسبوکارروش حداقل مربعات جزئی (PLS)بازاریابیبازارقابلیتعملکرد پروژهپژوهش
-
مؤلف : محترم، رحیم ؛ موثق، مهرداد ؛
(22 صفحة - من 165 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:فاصله روانیعملکرد صادراتمحیط خارجیبازارگرایی صادراتانطباق آمیخته بازاریابیصادراتعملکرد صادراتیبازار
-
مؤلف : میرا، ابوالقاسم ؛ خانلری، امیر ؛ دیندار، یاشار ؛
(20 صفحة - من 187 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:اعتقادات دینیخصومتتمایل به خریدمحصولات آمریکاییمصرفکنندگان ایرانی و ملیگراییمصرفمصرفکنندگانمحصولات
-
مؤلف : نداف، مهدی ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ تیرانداز، سحر ؛
(22 صفحة - من 207 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادارزش ویژه برندشخصیسازی خدماتقدردانی مشتریکیفیت رابطهارزش ویژة
-
مؤلف : نطری، محسن ؛ حیدری، علی ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
(24 صفحة - من 229 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلاندازه اثرانصاف ادراکشدهانصاف قیمتیقیمتگذاری پویاقیمتانصافادراکمشتریپژوهش