پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ عباسپور، فردوس ؛
(20 صفحة - من 509 إلی 528 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنداعتماد به برندشواهد برندآوازه برندترغیب به انتخابآزمایشگاهتصویربرنـدشواهداعتمادخدمات
-
مؤلف : عربلوی مقدم، سعید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقازاده، هاشم ؛ زندی پور، طیبه ؛
(18 صفحة - من 529 إلی 546 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه موردیشبکههای اجتماعیاینستاگراماجتماع برندرابطه مصرفکننده ـ برندمصرفکنندگاناجتماعیرابطهشناساییشبکه اجتماعی اینستاگرامپژوهش
-
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ فضل اله تبار لداری، مریم ؛
(20 صفحة - من 547 إلی 566 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیری چندمعیارهروش بهترین ـ بدترینمصرف دخانیاتضد بازاریابیمولتی مورادانشجویان
-
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ اسدی، محمد ؛
(16 صفحة - من 567 إلی 582 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیعوامل کلیدی موفقیتصنعت فرهنگیاستراتژی مرچندایزینگبازاریابی انیمیشنانیمیشنمحصولاتمرچندایزینگ
-
مؤلف : امینی، علیرضا ؛ فتاحی، حمیدرضا ؛
(20 صفحة - من 583 إلی 602 )
الکلمات المفتاحية:بینالمللیسازینظریه برخاسته از دادهبازارجهانیصنایع مبتنی بر فناوری نانوکسبوکارهای کوچک و متوسط دانشبنیانبازارکسببنگاهفناوریدانشبـین المللـیپژوهش
-
مؤلف : حبیبی، سعید ؛ میرا، ابوالقاسم ؛
(20 صفحة - من 603 إلی 622 )
الکلمات المفتاحية:کدگذاریبازارگراییسلطهجوییجهتگیری استراتژیکتئوری دادهبنیادبازارهـامدلکارآفرینی
-
مؤلف : روحانی، سعید ؛ غضنفری، حامد ؛ سهرابی، بابک ؛
(20 صفحة - من 623 إلی 642 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی مشتریانپیشبینی فروشسیستم پیشنهادگرصنعت خردهفروشیفروش آنیمشتریفروشمدلمشتریانمدل RFMروش
-
مؤلف : رستگار، عباسعلی ؛ شهریاری، مهری ؛
(16 صفحة - من 643 إلی 658 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتمایل به خریدترجیح مشتریارزش خرید ادراک شدهتصویر مرکز خریدمشتریمرکز خریدارزش خرید لذت گرایانهمشتریان
-
مؤلف : حاجی حسنی، فرزانه ؛ صادق پور، علی اصغر ؛ علوی، سیدمسلم ؛
(14 صفحة - من 659 إلی 672 )
الکلمات المفتاحية:ترجیحاتاهمیت رنگجذابیت رنگهنجار رنگیقصد خرید پوشاکرنگپوشاکمشتریمشتریانمحصول
-
مؤلف : دیواندری، علی ؛ نظری، محسن ؛ سید جوادین، سید رضا ؛ حاجی کریمی، عباسعلی ؛ رایج، حمزه ؛
(22 صفحة - من 673 إلی 694 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشجبران خدماتپرداخت مبتنی بر عملکردانتظار دریافت پاداشخودکامیابیعملکردکارکنانعملکـردپاداشعملکرد فردی
-
مؤلف : نصراللهی، مهدی ؛ فتحی، محمد رضا ؛ فقیه، علی رضا ؛
(18 صفحة - من 695 إلی 712 )
الکلمات المفتاحية:شاخص ارزیابیکانال بازاریابیتکنیکهای تصمیمگیری چندشاخصهروش بهترین ـ بدترین فازیروش EDAS فازیفازیبازاریابیشاخصمدلتوزیعوزن