-
1.
ناقد : ارمند، محمد ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»دی 1399 - شماره 86 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 3 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی کتاب درسیکتاب درسیپژوهشهای کتاب درسینقد و بررسی کتاب درسینگارش کتاب درسی
-
2.
مؤلف : مازندرانی، امیرعلی ؛ تقدمی، محمد شاهین ؛ آرمند، محمد ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار و تابستان 1402 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 116 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیکتاب درسیاستاندارد آموزشیانتقالپذیریاسـتانداردالکترونیکیهـابـه
-
3.
مؤلف : آرمند، محمد ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز 1384 - شماره 15 ISC (10 صفحة - من 59 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:کتاب درسیمتون آموزشیتصاویر آموزشیطراحی تصاویرنقش تصاویر
-
4.
مؤلف : آرمند، محمد ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار 1384 - شماره 14 ISC (12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:كتاب درسيمتون آموزشيسازماندهي متنفرمول خواناييتوالي طبيعي
-
5.
مؤلف : آرمند، محمد ؛ رحمانی کتیگری، میثم ؛ فهیمی فر، سپیده ؛ بهروزی، علی ؛ طالب حقیقی، فرزانه ؛ زرقانی، مریم ؛ كاتب مسؤول : همت، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 237 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:معیارهای ارزیابیکتاب درسیعلوم پزشکیارزیابی کتاب دانشگاهیکتاباولویتکتـاب