-
1.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ مسیبی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه علوم سیاسی»زمستان 1394 - شماره 41 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (31 صفحة - من 7 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:انتخابات ریاست جمهوریبازاریابی سیاسینشان شخصینشان سیاسیانتخاباتسیاسیانتخابحزبخوشـهنـامزدمشورت
-
2.
بررسی عوامل اثرگذار برکاربست فن آوری های اطلاعاتی توسط هیات مدیره ها و تاثیر آن بر عملکرد آنان
مقالةمؤلف : لگزیان، محمد ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجلة:اقتصاد و توسعه منطقه ای»تابستان 1388 - شماره 27 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (25 صفحة - من 120 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد دانش محورﻋﻤﻠﻜﺮدهيات مديرهفن آوري هاي اطلاعاتيمدير ارشد اطلاعاتي
-
3.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:برندBrandصنعت هتل داریمميزی برندشاخص های مميزی برندهتلمشتریعملکردادراک مشتریتاریخچهمزیت رقابتی
-
4.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1394، دوره سیزدهم - شماره 1 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (24 صفحة - من 91 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:رهبری هیئت مدیرهرئیس هیئت مدیرهفرهنگ تولید تیمی هیئت مدیرهمشارکت راهبردی هیئت مدیرهمدیراعضا
-
5.
مؤلف : مرتضوی، سعید ؛ آسمان دره، یاسر ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، مسلم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره سوم - شماره 2 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (18 صفحة - من 115 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های جمعیت شناختیبخش بندی بازارگوشی تلفن همراهمزایای مورد انتظار
-
6.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ کشاورز، فاطمه ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1393 - شماره 67 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (28 صفحة - من 107 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:کتابخرید کتابهای مذهبیآمیختة بازاریابی کتابهای مذهبیویژگی جمعیتشناختی خریداران
-
7.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 543 إلی 562 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندحسادت به برنداقدام های ضد برند از جانب مشتریهویت سازی برندحسادتمشتریهویتعشقبرنـدهویتسازیحس
-
8.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ مسیبی، علیرضا ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:musicنواهنگمدت زمان ماندگاری مشتریخريد فروشگاهیبوم شناختی مشتریکنشگرمجهولساخت مجهولبافتموضوعیتزبانفاصلۀ پسرو
-
9.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (17 صفحة - من 109 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیفروشندهفروش شخصیویژگی های فروشنده
-
10.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ سمیعی نصر، محمود ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریشخصیت برندرضایتمندی مشتریخودانگاره مشتریهمخوانی