-
1.
مؤلف : جهانگرد، حمیده ؛ درتاج، فریبرز ؛ سعادتی شامیر، ابوطالب ؛ كاتب مسؤول : قربان جهرمی، رضا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار 1401 - شماره 63 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 32 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تحمل ابهامنیاز به شناختحافظه کارینیاز به خاتمهنگرش به یادگیریاطلاعاتدانشآموزانپژوهش
-
2.
مؤلف : نهروانیان، پروانه ؛ عسگری، پرویز ؛ درتاج، فریبرز ؛ نادری، فرح ؛ بختیارپور، سعید ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1397 - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 7 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:حافظه کاریآموزش شناختیتوجه متمرکزکودکان مضطرب
-
3.
مؤلف : کلانتر قریشی، منیر ؛ برج علی، احمد ؛ زامیاد، عباس ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی بالینی»بهار 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 65 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابنوجوانیحافظه کاریتن آرامی