-
1.
مؤلف : آهی، قاسم ؛ منصوری، احمد ؛ درتاج، فریبرز ؛ دلاور، علی ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1395، سال بیست و سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیانگیزش تحصیلیدرگیری تحصیلی والدیندرگیری تحصیلی دانشآموزانگیزشوالدینپیشرفت تحصیلی دانشآموزان
-
2.
مؤلف : معینی کیا، مهدی ؛ فرج اللهی، مهران ؛ درتاج، فریبرز ؛ سرمدی، محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1390 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیانگیزهخودکارامدیآموزش از دورجهتگیری درونی هدف
-
3.
مؤلف : شیوندی، کامران ؛ درتاج، فریبرز ؛ فرخی، نور علی ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجلة:فرهنگ مشاوره و روان درمانی»تابستان 1396 - شماره 30 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیارزش تکلیفدرگیری شناختیهیجان های پیشرفت قبل از امتحانخود نظم جویی تحصیلیهیجانپیشرفت تحصیلی ریاضیمدلبرازشپژوهش
-
4.
مؤلف : دولتی میاندواب، علیرضا ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:رهبری و مدیریت آموزشی»پاییز 1397 - شماره 45 التصنيف B (Azad University/ISC (14 صفحة - من 109 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیانگیزش تحصیلیراهبرد آموزشی KWL
-
5.
مؤلف : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:روان شناسی مدرسه»زمستان 1392 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 62 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیروش تدریس سنتیروش تدریس مبتنی بر بازیانگیزه ریاضی
-
6.
مؤلف : کلانتر قریشی، منیر ؛ رضایی کارگر، فلور ؛ درتاج، فریبرز ؛ شاه نظری، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی بالینی و مشاوره»بهار و تابستان 1391، سال دوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 77 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابپیشرفت تحصیلینوجوانیتن آرامیتمرینآزمون خودسنجی اضطراب زونگ
-
7.
مؤلف : درتاج، فریبرز ؛ عاصمی، سهیلا ؛
مجلة:روان شناسی مدرسه»زمستان 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 39 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیتونایی ادراکی حرکتیدیرآموز