-
1.
مؤلف : باقری، خسرو ؛
مجلة:روان شناسی و علوم تربیتی»بهار و تابستان 1381 - شماره 64 ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:آموزشفلسفهفنآوریآموزش فنآوریعقلانیتفلسفه فنآوریطبیعتهابرماسعلایق
-
2.
مؤلف : باقری، خسرو ؛ شرفی جم، محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»بهار 1388 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقآموزشجامعه دانایی محورعلم-فناوریخیال ورزیصورت های دانشاطلاعاتفناوری اطلاعات و ارتباطاتدانشفناوریداناییایده
-
3.
مؤلف : اسعدی، سمانه ؛ امیری، شعله ؛ مولوی، حسین ؛ باقری نوع پرست، خسرو ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:آموزشخردمنديپارادايم خردمندي برليننظريه تعادلي خردمنديمدل سه بعدينظريه هاي تلويحينظريه هاي تصريحيخردروانشناسیWisdomنظریهدانشهوشاسترنبرگمفهوم
-
4.
مؤلف : سجادیه، نرگس ؛ باقری، خسرو ؛ ایروانی، شهین ؛ ضیمران، محمد ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»بهار 1389 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 68 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:پژوهشآموزشبرنامهی درسیتبارشناختیفوکوتبارشناسیگفتمانبرنامه درسیتربیتیتعلیم و تربیتقدرتدانشمطالعات برنامه درسی
-
5.
مؤلف : نظری، مرتضی ؛ باقری نوعپرست، خسرو ؛ رضایی، صادق ؛ كاتب مسؤول : سعادتی شامیر، ابوطالب ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»پاییز 1400 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 208 إلی 233 )
الکلمات المفتاحية:آموزشدانشآموزانتیزهوشمبانی فلسفیمبانی علمیهوشفنلاندشناساییایرانمعلمان