-
1.
مؤلف : بابایی کسمایی، رویا ؛ نادی، محمد علی ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1397- شماره 113 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 55 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریانتحلیل مضمونبازاریابی آموزشیخلق و ارائه ارزش برای مشتریان
-
2.
مؤلف : مهاجرانی، مهدی ؛ نادی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : کریمی، فریبا ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1398، دوره نهم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (27 صفحة - من 199 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهنوآوری بازتحلیل مضمونشبکه مضامین
-
3.
كاتب مسؤول : نادی، محمد علی ؛ مؤلف : خانی، غفار ؛
مجلة:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»پاییز و زمستان 1400 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 167 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:قرآنبهزیستی روانشناختیتحلیل مضمونتفسیر نمونه
-
4.
مؤلف : رجاییان، ندا ؛ کشتی آرای، نرگس ؛ نادی، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»پاییز 1397 - شماره 41 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:اسلامفرهنگمصرف آبتحلیل مضمون
-
5.
مؤلف : مهاجرانی، مهدی ؛ نادی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : کریمی، فریبا ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1399 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 149 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیدانشگاههای ایرانتحلیل عاملینوآوری بازتحلیل مضمون