-
1.
مؤلف : شریفی، محمد رضا ؛ رسولی آزاد، محمد رحیم ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»تابستان 1396 - شماره 35 التصنيف A (Azad University (25 صفحة - من 84 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکبانک ملتکیفیت خدمات الکترونیک
-
2.
كاتب مسؤول : شریفی، محمدرضا ؛ مؤلف : وطندوست، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی»تابستان 1401 - شماره 91 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 437 إلی 452 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقعلامه طباطباییرفتاراعتقاداتنظام احسن