-
1.
مؤلف : روستا، احمد ؛ عبدوی، محمد ؛ حسنی نژاد، مجید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 205 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندهويت پذيری از برندنظريه هويت اجتماعیپرستيژ برندتضعيفواج شناسي زايشيگونه هاي کردي ايلاميمرکزي شدگيتشديد زداييواکۀایلامیهجاگویشزیرساختزبانرساپژوهشاستان ایلام
-
2.
مؤلف : محمدی فر، یوسف ؛ روستا، احمد ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت شهریگردشگری شهریبازاریابی مکانبرندآفرینی شهریمدلگردشگریمصاحبههاپژوهشمفاهیمشهروندانهویت
-
3.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ روستا، احمد ؛ عزیزی، شهریار ؛ جاویدانی، مسعود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتینظریه پردازی داده بنیاداستراتژی فروش برندابعاد استراتژی فروشمحصولات مصرفی تندگردشاستراتژی فروشمشتریبازار
-
4.
مؤلف : محمدزاده طاهری، هانیه ؛ حاجیها، علی ؛ روستا، احمد ؛ خورشیدی، عباس ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:آمیختة اکتشافیبانک خون بند نافطراحی ظاهرشوندهخدمات نوآورانه