-
1.
كاتب مسؤول : طاهری، محمدحسین ؛ مؤلف : حمدی، کریم ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 82 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت برنداثربخشی هویت برندایجاد وفاداری مشتریان
-
2.
مؤلف : فضلی، سیدهادی ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1400 - شماره 84 التصنيف A+ (Azad University/ISC (11 صفحة - من 195 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتبلیغات دهان به دهانتلفن همراه هوشمندتمایل به پرداخت بیشترعشق و تعهد به برند