-
1.
مؤلف : محمد پور زرندی، حسین ؛ قادری، جعفر ؛ طباطبایی مزدآبادی، سید محسن ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»زمستان 1391- شماره 1 ISC (12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریخود ارزیابیخدمات شهریمدل تعالی سازمانی
مؤلف : محمد پور زرندی، حسین ؛ قادری، جعفر ؛ طباطبایی مزدآبادی، سید محسن ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»زمستان 1391- شماره 1 ISC (12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریخود ارزیابیخدمات شهریمدل تعالی سازمانی