-
1.
مؤلف : مرزوقی، رحمت اله ؛ نوروزی، نصراله ؛ بحرینی منفرد، داوود ؛
مجلة:برخط دانش روانشناختی»آذر 1391 - شماره 3 (10 صفحة - من 110 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیدانش آموزان دبیرستان های نمونهدانشآموزان
-
2.
مؤلف : صفری، یحیی ؛ مرزوقی، رحمت اله ؛
مجلة:دانشور رفتار»اسفند 1388 - شماره 39 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 45 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختپیشرفت تحصیلیآموزش فراشناختیدوره راهنمایی تحصیلیآگاهی های فراشناختی
-
3.
مؤلف : جاودانی، محمد ؛ مرزوقی، رحمت اله ؛ فولاد چنگ، محبوبه ؛
مجلة:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1394 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 133 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:دوره ابتدایینیازهای اساسیالگوی کیفیفرآیندهای یاددهی|یادگیری
-
4.
مؤلف : سیف، دیبا ؛ مرزوقی، رحمت الله ؛
مجلة:دانشور رفتار»اسفند 1387 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیخودکارآمدیعلوم تجربیمعرفت شناختی
-
5.
مؤلف : محمدی، مهدی ؛ محمد جعفری، خاطره ؛ مرزوقی، رحمت اله ؛ شفیعی، مریم ؛ خوشبخت، فریبا ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1397 - شماره 32 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 109 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانعلومتفکر ژرف اندیشانهیادگیری پژوهش محور
-
6.
مؤلف : محمدی، مهدی ؛ مرزوقی، رحمت اله ؛ ناصری جهرمی، رضا ؛ درفشان، مریم ؛ مختاری، زینب ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»پاییز 1394 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 49 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانتدریس مشارکتیانسجام گروهیرویکردهای مشارکت
-
7.
مؤلف : جهانی، جعفر ؛ مرزوقی، رحمت الله ؛ شفیعی سروستانی، مریم ؛ كاتب مسؤول : میر شجاعیان حسینی، سید عباس ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز (آذر) ، سال ۱۴۹۹ - شماره 93 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1069 إلی 1081 )
الکلمات المفتاحية:اعضای هیات علمیدانشگاه فرهنگیانشایستگیهای حرفهای
-
8.
مؤلف : مرزوقی، رحمت اله ؛ عقیلی، رضا ؛ مهرورز، محبوبه ؛
مجلة:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»پاییز و زمستان 1395، سال ششم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:سند تحول بنیادینانسجام مفهوم شناختینقدمتدیکساختاربرنامه درسی