-
1.
مؤلف : محمدحسینی، زهرا ؛ بحرینیزاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خریدتاییدکننده مشهورباورپذیری تبلیغنگرش به تاییدکننده مشهور
-
2.
تاثیر مسئولیت اجتماعی بانکها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر)
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ آرام، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1396 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 109 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیتصویر برندبانک ملتادراک مشتریان از تصویر برند