-
1.
كاتب مسؤول : خانی، امیر محمد ؛ مؤلف : کزازی، ابولفضل ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛
مجلة:برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی»بهار 1401 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 205 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگهنرکیفیت خدماترضایت شهروندانمعاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهرانشهرداریشهریمشتری
-
2.
كاتب مسؤول : تقوا، محمد رضا ؛ مؤلف : تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ یعقوبی، نور محمد ؛ کرد، حامد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 75 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتدولت سیارپیشرانفراترکیب.
-
3.
مؤلف : جعفری حقیقت پور، امیرمهدی ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ كاتب مسؤول : بامداد صوفی، جهانیار ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز 1401 - شماره 117 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1717 إلی 1728 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسنجش کیفیتمدارس هوشمندخدمات آموزشی
-
4.
مؤلف : تقوی فرد، محمد تقی ؛ سقایی، عباس ؛ دانشمندی، علی اکبر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 117 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتسرمایه گذاری کیفیت محوررویکرد بیانی فازیشرکتهای خدمات مسافرتی