-
1.
مؤلف : گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ عظیم زاده، سید مرتضی ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1394 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 42 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیکیفیت نتایجایستگاههای تندرستیپارکها
-
2.
مؤلف : گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ مهرعلی تبار، حکیمه ؛ بنار، نوشین ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 159 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداریرفتار مشتریانقصد خرید مجددرضایتمندی کلی
-
3.
كاتب مسؤول : قرمزی، سعیده ؛ مؤلف : بنار، نوشین ؛ غلامی قاجاری، حسن ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 159 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:احساساتکیفیت خدماتمشارکت ورزشیادراک از کیفیتنیات رفتاری.
-
4.
مؤلف : بنار، نوشین ؛ گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ مهرعلی تبار، حکیمه ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 153 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیوفادارینگرش مشتریقصد خرید مجدد