-
1.
مؤلف : محمدی، مرتضی ؛ سهراپی، طهمورث ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1396- شماره 22 (21 صفحة - من 107 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
مؤلف : محمدی، مرتضی ؛ سهراپی، طهمورث ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1396- شماره 22 (21 صفحة - من 107 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک