-
1.
مؤلف : نصرتی، شهلا ؛ معروفی، فخرالدین ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1396 - شماره 6 (11 صفحة - من 89 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیصادراترقابتبازاراستراتژی بازاریابیاستراتژیشاخصصنعتسازمانمدیریت
مؤلف : نصرتی، شهلا ؛ معروفی، فخرالدین ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1396 - شماره 6 (11 صفحة - من 89 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیصادراترقابتبازاراستراتژی بازاریابیاستراتژیشاخصصنعتسازمانمدیریت