-
1.
مؤلف : بهبودی اصل، منوچهر ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ انصاری، منوچهر ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:اولویت بندیسیستم برنامه ریزی منابع سازمانیشاخص انتخاب
-
2.
مؤلف : محقر، علی ؛ رضوی، مصطفی ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (24 صفحة - من 737 إلی 760 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریپویایی سیستمزنجیره تامینخلق مشترک دانشدانشسیاستسازمانسیستمانباشت دانشسـازمانمدلسناریو
-
3.
مؤلف : حاجی آخوندی، عرفان ؛ هاشم زاده خوراسگانی، غلامرضا ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»زمستان 1392 - شماره 17 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 47 إلی 66 )
-
4.
مؤلف : عزیزی، خسرو ؛ میرکاظمی مود، ماریا ؛ مزدکی، علیرضا ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
مجلة:مدیریت سلامت»تابستان 1394 - شماره 60 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (15 صفحة - من 90 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:رضایت بیمارانخدمات درمانیتصمیم گیری چندمعیاره
-
5.
مؤلف : محقر، علی ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ كاتب مسؤول : میرکاظمی مود، محمد ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1391 - شماره 70 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (31 صفحة - من 149 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری تدریجینوآوری رادیکالنمودار جریانرویکرد پویاییهای نظامنمودار علّی- معلولینوآوریسـازماندانشمدلمحصولاتسازمانبـابـهیـا
-
6.
مؤلف : رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ انصاری، منوچهر ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛ ابراهیمی، محمد رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 139 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:صادراتموانعتوسعه صادراتآذربایجان غربیصنایع تولید
-
7.
مؤلف : گلابچی، محمود ؛ تلخابی، هادی ؛ پرچمی جلال، مجید ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»زمستان 1393، سال ششم - شماره 4 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 809 إلی 830 )
الکلمات المفتاحية:تحریم: پروژههای طرح و ساختعلل ایجاد ادعامدل علّی- معلولیتحریمهاپیمانکارپروژهمدلادیا
-
8.
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ قاسمی، علی ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»زمستان 1393 - شماره 21 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 529 إلی 550 )
الکلمات المفتاحية:بهکارگیری دانش مشتریتوسعۀ محصول جدیدسازماندهی دانش مشتریکسب دانش مشتری
-
9.
مؤلف : رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛ رحمانی، کمال الدین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 52 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 101 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:خانه کیفیتخلق دانشمجموعه های فازیاسـتراتژی هـای مـدیریت دانـش
-
10.
مؤلف : محقر، علی ؛ نوری، مژگان ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛ سرابی، نیما ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (28 صفحة - من 23 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:زنجیرۀ تأمینشرکت های مهنسی و ساختخانۀ کیفیتتئوری مجموعههای فازیفازیQFDتصمیمگیریکیفیتمرحلهمدل