-
1.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 150 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:مدل راهبردی تبلیغات الکترونیکاثر بخشی تبلیغاتمدل های تبلیغات
-
2.
مؤلف : احمدی، سعید ؛ کاظمی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 501 إلی 528 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیارزش ویژه برندخرده فروشانعملکرد سودآوری برندبرند خشکپاک