-
1.
مؤلف : رهنمای رود پشتی، فریدون ؛ جبارزاده کنگرلویی، سعید ؛ اسپوکه، جلال ؛
مجلة:پژوهش های تجربی حسابداری»زمستان 1390 - شماره 2 ISC (20 صفحة - من 7 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیترضایت مشتریزمان و نوآوریمدیرانبورس اوراق بهادار تهرانمدیریتحسابداری مدیریتعوامل اصلی موفقیت
-
2.
مؤلف : اسپوکه، جلال ؛ خاکساران، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (جلد اول) (11 صفحة - من 52 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت سودشرکت های پذیرفته شده در بورسخوانایی گزارشات مالیاوراق بهادار تهرانبورس اوراق بهادار تهراناطلاعاتمدیرانکیفیت گزارشگری مالیحسابداری
-
3.
مؤلف : نادری، شیرزاد ؛ اسپوکه، جلال ؛
مجلة:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»پاییز 1395 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 97 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:عدم اطمینانعملکرد بازارارزش ذاتیعرضه زیر قیمت سهامعرضه اولیه سهام جدید