-
1.
مؤلف : ارفعی، سمیرا ؛ حسینی، منیره ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1392 و بهار 1393 - شماره 11 التصنيف: العلمية - النشرية/ISC (8 صفحة - من 78 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمتمدل سروکوالوفاداریشاخص رضایت مشتری
مؤلف : ارفعی، سمیرا ؛ حسینی، منیره ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1392 و بهار 1393 - شماره 11 التصنيف: العلمية - النشرية/ISC (8 صفحة - من 78 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمتمدل سروکوالوفاداریشاخص رضایت مشتری