-
31.
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ جهانبازی، ندا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادقصد خریدتصویر فروشگاهTrustریسک درک شده
-
32.
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ طالعی فر، رضا ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ محمدی، فرهنگ ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 101 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:عوامل حیاتی موفقیتتوسعه محصول جدیدشرکت های کوچک و متوسطصنایع غذایی و آشامیدنی استان فارسدیدگاه مدیران SMEsفرآیند توسعه محصول جدیدمدیرانموفقیت توسعه محصول جدیدNPDبازاراطلاعاتصنایع کوچک و متوسط
-
33.
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 167 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیسرمایه فکریسرمایه ارتباطیعملکرد سازمانیسرمایه ساختاری
-
34.
مؤلف : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 177 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:خرید وسواسینگرش پولیمصرف کنندگان جوان