-
1.
مؤلف : ملک پور، مریم ؛ نجابتخش اصفهانی، علی ؛ شاه نظری، علی ؛ سلیمانی، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 151 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:بازار جهانیروش دلفیبرند حلال
-
2.
مؤلف : نادری، آزاده ؛ شاه نظری، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 147 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:بیمهگذاربیمهگربیمه الکترونیکموانع رفتاریمبادله الکترونیکموانع ماهیتیموانع زمینهای