-
1.
كاتب مسؤول : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ مؤلف : مولایی، سوران ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهمن 1393 - شماره -20 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 33 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارتباطات یکپارچه بازاریابیتصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند
-
2.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ شیخ اسماعیلی، سامان ؛ كاتب مسؤول : عبدلی، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهمن 1393 - شماره -20 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (12 صفحة - من 145 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:سازمانصنعت داروسازیرفتار شهروندی برندتناسب فردحداقل مربعات جزییتناسب فرد - سازمانبرندگذاری داخلی
-
3.
مؤلف : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ حزباوی، سنا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار 1395 - شماره 23 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (24 صفحة - من 55 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کارراهه شغلیلنگرگاههای مسیر ترقیجهت¬گیری¬های کارراههشغلیجهت¬گیریمدیریتپژوهششایستگی